tisdag 5 april 2011

Vardagslyx!

Sitter äntligen och pustar ut efter en superstressig morgon. Vi låg kvar i sängen lite för länge... Väl hemma igen efter lämningar i skola och på dagis så fick jag Isac att sova en sväng medans jag kunde röja av och plocka undan efter morgonkaoset. Jag har fått i mig min goda frukost som består av turkisk yoghurt med lite hallon och valnötter. Till det två kokta ägg och en stor latte! Har ju kört en lågkolhydrat kost nu ett tag och just den här frukosten är det smarrigaste på hela dagen. Så frukost i soffan, bläddrandes i schyssta tidningar framför tv:n, det är vardagslyx för mig!

Hm... jag fick en liten stund i alla fall... Isse är vaken!
 ♥♥♥


























1 kommentar:

pillan sa...

Smaskigt mmmm! Duktig du ÄR :) Själv är jag kolhydratmissbrukare och får miniraseriutbrott utan dessa... ;)

Kram PIllan