söndag 24 april 2011

Hej i sommarvärmen!

Är nu hemma och mellanlandar ett par timmar och bara måååste sitta ute i solen. Vi har varit i simhallen med familjen N på förmiddagen och nu ska de stora killarna gå på bio och sen blir det påskmiddag hos kära svärföräldrarna!

Isac blev helt slut av att bada så han sover nu gott i skuggan och jag har dragit upp byxbenen för att kanske få lite färg på dom och på kinderna. Få inte en chock bara av mina vita ben, men vad sjutton, man måste ju börja nångång!

Hoppas att ni alla njuter av den soliga och varma påsken med en massa godis och god mat!









Kolla! Benen är nästan lika
vita som muggen, hi, hi!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dej man måste ju börja någon gång och dom är vita i början av sommaren men snart är dom bruna. Jag har inte dragit upp mina byxorna än :-))) mvh Becca

pillan sa...

Ja man måste ju blotta dom nån gång... snart så är dom bruna om det fortsätter att vara så här härligt väder iaf!!

Kramis P

korven sa...

jag har fått 6 kilo godis i världens största påskägg så nu får det räcka ;)

korven sa...

jag har fått 6 kilo godis i världens största påskägg så nu får det räcka ;)

Malena sa...

Ja huwa! De där benen vill man ju egentligen inte ta fram men man måste ju om det ska bli nån färg! Hoppas på att ha fått lite färg till galan nästa helg! annars får man väl fuska med sol på tub ;) Men känner jag mig själv rätt så komme rjag varken hinna sola i solen eller med fusktub och det slutar med att det ju faktiskt går lika bra utan!

Vad ska du ha på dig?? :)

kram!