fredag 22 april 2011

Dagens eller kvällens?

Ett litet kvällshej från mig! Vi är nyss hemkomna från ett mycket trevligt firande av lilla mamma som blev jätteglad för våran present! Hon och pappa ska få åka till Dalhalla i juli och titta på jubileums föreställningen av Diggilo. Känns riktigt bra att hon blev sååå nöjd!

Den lilla svarta åkte på tillsammans med ett brunt skärp, spetsstrumpisar och ankelboots med hööög klack. Jisses, vad lång jag kände mig! Har dom inte så ofta men jag gillar dom skarpt och de är helt ok att gå i faktiskt!

Nu har Peter givit kidsen lite godis och jag ska slänga mig i soffan framför Så ska det låta.
God kväll!


Klänning och heels från HM!






1 kommentar:

Michaela sa...

Ville bara säga hej och önska dig en trevlig fortsättning på påsken. Hittade hit nu när jag satt och letade efter lite mamma bloggar och fastnade för din, du skriver jätte trevligt och har en jätte fin blogg :)
Nu har jag lagt till dig i favoriter så jag kommer tillbaka igen.
Kram