söndag 17 april 2011

Putsa på!

Filip har tjatat (ja, du läste rätt) om att få putsa fönster i flera dagar nu, så vad passar bättre nu när altanen inreds. Varsågod kära barn, putsa på! Det var bara att sätta fönsterputs och trasa i händerna på honom och han satte igång. Och faktiskt så var han jätteduktig, så någon form av belöning blir det väl sen!

Vi får besök idag av mamma, pappa och lillasyster Victoria med familj. De ska fira både Sebastian och Lucas idag och har faktiskt med sig både presenter och tårta. Vi bjuder på maten istället!

Skön söndag på er!







4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ibland blir man förvånad!:) Klart han är värd en belöning efter allt fönsterputsande!
Kram

Anonym sa...

oj, tjata om att putsa fönstren! det var inte dåligt :)

Malena sa...

MEN så praktiskt med en fönsterputsare!! :)

Blir så glad när jag ser våren där utanför dina fönster och längtar så innerligt efter att få bo på landet igen!

Jag ska kolla av med sambosen när det närmar sig om han tänkte ha bilen under helgen. m han inte tänker det så tar jag nog bil. Känns smidigare än att åka kommunalt.

Det där med kläder..... Huwa!
Jag har nog faktiskt inte råd att köpa något nytt tills dess.... Har typ EN enda klänning som jag får igen av mina gamla. Så det ser ut som att det blir den på kvällen. Köper nog något nytt stort häftigt halsband till. Det är en svart axelbandslös klänning ("lilla svarta" typen) i lite sent 50-talsstuk fast i modern tappning med fickor. På dagarna har jag nog bara vanliga kläder. Nåt av det tråkiga man har.... :)

Vad har du tänkt dig?

Kramar!

Annas inspiration sa...

Hej hej!

Vilket underbart intiativ av sonen :-) Får jag låna honom?!!;-) hihi

ha en fin start på veckan
Kramar Anna