torsdag 7 april 2011

Storm!

Jisses, vad det blåser runt knuten idag! Det var inte riktigt så illa i morse, men det har ökat under hela dagen här. Nu hoppas vi på en bättre och soligare fredag!
Isse gick igenom besiktningen utan anmärkning idag på ettårskontrollen, men han var inte så nöjd med de två sprutorna han fick i låren. Jag förstår honom! Han blängde en aning surt på läkaren efteråt... Lite gnällig och klängig är han på mig just nu, så vi får väl se om febern kommer i natt.
Nu är veckostädningen klar och min käre make har hyrt film och köpt nötter till oss. Lite extra mys så här på torsdagen när killarna har gått i säng.

Härlig torsdagkväll önskar jag er!


Busväder utanför...






Fina lyktor på byrån i hallen. Finns på Åhléns!



Mamma- och bror gos!

2 kommentarer:

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej på dej!

Riktigt busväder i Eskilstuna också idag! Om vi önskar riktigt ordentligt så kanske vi kan få skönt vårväder till helgen!

Vad stor lillkillen har blivit!
Min lilla sladdis fyllde 3 år häromdagen...tiden går ruskigt fort!

Ha det gott! Kram Sanna

Annica sa...

Stackars lille Isse!
Ja risken e ju rätt stor att dom får samma födelsedag, hihi
Kram