tisdag 19 april 2011

En liten sjukling...

Har en liten ynklig Isse här hemma...
Vi var iväg på ett 1-års kalas på fm, men fick åka hem därifrån. Isac var jätteledsen och ville bara vara i mitt knä, så jag misstänkte att något var på gång. Väl hemma så halvsov han i min famn och sen plötsligt så spydde han. Inte mycket i och för sig och jag tycker nog att det var mest slem som kom upp.
Hoppas nu bara att det inte är magsjuka på gång, det är väl det värsta som finns!
Nu sover lillskrutten i sin säng och jag håller tummarna på att det inte blir något mer kräks. Har nu äntligen fått i mig mitt kaffe som jag har värmt tre gånger i micron och läst lite rolig post i form av nyaste Mama!

Hoppas att ni kommer ihåg att rösta på mig i Mammabloggalan. Rösta kan man göra varje dag fram till 6 maj och jag blir sååå glad om ni lägger en röst på mig!!! Klicka här!








1 kommentar:

Anonym sa...

Röstat ;)

Kram L (fd SMT)