tisdag 26 april 2011

All by myself...

...ja, i 45 minuter i alla fall! Fast den lilla stunden var underbar! Peter har tagit alla barnen med sig Gräsö där Victor och Sebastian har fotbollsträning ikväll. Utesäsongen har börjat! Själv så ska jag strax cykla iväg på ett föräldramöte i skolan. Hamnade då här vi datorn med en kaffe såklart!

Påsklovet är nu över, men vi har verkligen haft en superhärlig påsk med många aktiviteter och roligt umgänge med släkt och vänner. Och på det sommarvärme!

Tänkte visa min fina present som jag fick av min underbara mamma. När vi firade henne i fredags så hade hon köpt presenter till oss alla barn! Jag och mina systrar (lillebror fick något annat) fick varsina urfina armband med olika ord och texter på och jag blev helkär i mitt direkt! Så tack igen kära mamma!

Ooops, nu måste jag kila! Ha en skön kväll!




Mitt fina armband!

Inga kommentarer: