fredag 1 april 2011

Stövelväder och bästa fredagslåten!

Välkommen april säger vi väl idag då! En riktigt grå och blöt fredag har vi här och det känns nästan som höst. Ruggigt och regnigt, så det var bara att ta fram gummistövlarna. Beställde ju ett par rosa stövlar från Ellos för ett tag sedan, men dom var alldeles för smala för mina vader så det blev tyvärr retur på dom. Kör vidare med mina svarta från Coop ett tag till!

Ser också fram emot morgondagen då jag ska stå på en barnloppis här i vår lilla stad. Har rensat ut en massa kläder efter mig och barnen som jag hoppas att någon annan får glädje av! Det finns mycket av sådant i vår källare...

Nu börjar fredagsmyset och det ska lagas en god middag bestående av fylld kyckling i ugn. Under tiden jag fixar middag så gillar jag att ha tända ljus omkring mig och så bra musik på hög volym. Denna låt är en riktig humörhöjare och både jag och killarna diggar loss till den på Spotify! Tycker ju också att Kylie är sååå snygg i videon, en riktig pingla på 43 år. Ja, det är något att sträva efter, hi, hi!

Nä, nu säger vi happy friday till er alla!












2 kommentarer:

pillan sa...

Kul med barnloppis, skulle jag också vilja vara med på! Jag skänker det mesta till vänner och bekanta men det skulle ju inte vara fel att få några kronor istället:)

Kramen//PIllan

Kärleksallen sa...

Tack fina Du! Hoppas du fick mycket sålt idag!
Kramar Johanna