onsdag 13 april 2011

Stora killen och mamman börjar få lite panik...

Isac var ju så söt imorse! När brorsorna borstade tänderna så ville han såklart vara med också. Lycklig som sjutton och riktigt duktig med tandborsten. Urgulliga unge, som knappt når upp till handfatet fast han står på pallen!

Sen så börjar jag få lite panik angående klänning till Mammabloggalan! Vet inte vad jag vill ha riktigt, men jag tror att en snygg långklänning känns rätt. Har tittat lite på nätet, men jag vill nog helst prova först så man vet att den sitter bra. Och så skor då...
Hjälp, har ni något tips???

♥♥♥








5 kommentarer:

Annas inspiration sa...

Gulliga bilder :-)

ja detta klänningseländé,
jag hittar ingen lång så det blir en kort variant...
svårt & jag har tyvärr inga tips :-(

Många kramar

MM sa...

Ha, jag har iaf lyckats förmedla nåt till killarna när du inte varit me! ;P

Kramar,
Tandtrollsjägaren

i min lilla lilla värld sa...

Åh, är så avis på alla som ska gå på galan. Varför köpte jag inte en biljett???

Att ha det gott sa...

Jag röstar på dig

Kärleksallen sa...

Men åhhh sötnos! Jag har sett en jätte fin på HM, en lång vit botten och blommig! Kolla in den...
Kramar Johanna