tisdag 19 april 2011

Kvällen är min!

Sitter nu och njuter i soffan med sköna kuddar bakom ryggen och en mjuk pläd över benen. Är riktigt trött i ryggen efter att ha burit Isac extra mycket idag.
Det är nog ingen magsjuka i alla fall, för han har ätit jättebra och har varit sig själv efter sovstunden. Men nu innan läggning så kändes han faktiskt varm. Likaså Sebastian blev varm och hängig...
Vi får se vad det blir av denna feber på killarna.

Peter jobbade över idag och kom hem vid halv åtta tiden, men han var så underbar som tog läggningen av de små så jag bara fick sätta mig framför tv:n och vila! Och han har till och med lovat mig en ensamdag i stan imorgon eftersom han är påskledig nu. Det är min älskade man det!




4 kommentarer:

Malena sa...

Men åh så underbart lyxigt! :) Njuuut!

Vet du att jag tycker inte alls det är kul att gå till frisören... Blir alltid lite skraj. Ett tag gick jag inte till frisör på sex år utan klippte mig alltid själv. Är väl rädd att det ska bli fel antar jag... Men nu har jag hittat till en frisör som jag inte är så "rädd" för! :) Annars är det ju väldans skönt när någon pillar med håret så länge det inte klipps och färgas.

Kram till dig!

Malena sa...

Hoppas förästen att dina söner håller sig friska!

pillan sa...

Det är du värd! Å att få sitta med en kaffe på stan alldeles själv och bara titta på människor runt omkring, det tycker jag är riktigt avkopplande:)

Kramis P

Anna S sa...

Åååh, gulle din man!
Jag ska läsa upp det här inlägget för min man :).

Massa kramar