fredag 29 april 2011

Bröllopsyra och lilla julafton!

Tjing på er i vårsolen! Tyvärr så är det inte lika varmt nu som det var i helgen, men hey det är sol och det är freeeedag!

Peter har varit hemma ett par dagar med en förkylning och även Isse har varit smårisig, men nu är båda mycket piggare. Vi har städat inför helgen och jag håller på med en massiv tvätthög så jag slipper tvätta i helgen. Sitter nu mitt i lunchen och strötittar på det kungliga bröllopet på tv:n och Kate Middleton är verkligen vacker som en dag!

Hämtade ut ett paket från HM igår som jag snart ska riva upp. Spännande, för jag kommer inte ihåg allt som jag hade beställt! Blir ju nästan som julafton!
Fick ju också det efterlängtade inbjudningskortet från Mammabloggalan i onsdags. Jättefint och med en liten present till alla gäster. Helt otroligt att det bara är en vecka kvar!

Senare ikväll så jag och ett gäng av min vänninor gå ut och ha en liten tjejkväll! Modevisning, tapastallrik, ett glas rött och en massa goa tjejer... det var lääänge sedan och jag längtar!!!

Happy friday!

Snart så smäller det!












Jippie, 2 kilo kläder!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilket härligt klädpaket :) Du visar väl allt fint sen? Man blir ju nyfiken :)
Vad roligt med galan,låter som en jätterolig grej att få gå på.
Hoppas du får en underbar valborgshelg!
Kram Eva