söndag 10 april 2011

Tack och hej helgen!
























Söndagen är nu snart till sin ända och vi har smygfirat Sebastian idag. Han fyller ju egentligen imorgon, men farmor och farfar kom och grattade honom idag istället. Han var helt okej med att fira i flera dagar!

Tänkte visa mina senaste inköp! Ett par urfina sandaletter med träklack från Åhléns i svart skinn som faktiskt fick följa med hem redan för ett par veckor sedan.
Har ett par liknande i brunt som kommer från HM och jag bara läääängtar efter att få trippa omkring i dom under vår- och sommarsolen!

Från Kappahls Vintage stories kollektionen hittade jag detta fina linne som kommer att bli så snyggt ihop med slitna jeans, ett par höga klackar och såklart den kommande solbrännan!

Till sist så hittade jag ett schysst solglasögonfodral på Stadium. Gillar att ha ett skyddande fodral även fast att jag inte köper dyra solbrillor. Blir ju så lätt repor när man bara slänger ner dom i väskan. Dessa fodral fanns i tre färger, är i ett "halvhårt" material och kostar 49 riksdaler.

Så, då har jag bjussat på lite shoppingtips så här på söndagkvällen!

Nu har ljusen på köksbordet brunnit ut och vi säger hej då till helgen!




Snygga träskosandaletter från Åhléns!
















Linne från Kappahl!


Solbrillefodral från Stadium!


2 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jättefin shopping

Anna S sa...

Linnet är jäääättefint!
Synd bara att Vintagekollektionen är så dyr. Iaf tycker jag det.

Kram