söndag 3 april 2011

Söndagsmys

Tjingeling så här på söndagskvällen och hoppas att alla har haft en bra helg!
Själv så stod jag och sålde av lite kläder på en barnloppis igår och det gick väl sådär. Fick i alla fall ihop 410:- och hade en trevlig dag så jag är nöjd ändå.

Idag har vi varit på ett litet evenemang som Rädda Barnen ordnade här i stan. Trollkarl, fiskdamm, lotteri, lek och fika var välkommet denna gråa söndagseftermiddag för både barnen och oss vuxna!
 Latmiddag blev det idag bestående av hämtpizza till grabbarna och en god räksallad till mig (duktiga jag!), så skönt att slippa laga mat ibland! Regnet öser ner just nu och då är det alltid extra mysigt att tända en massa ljus, eller hur?
Nu spelas det Yatzy och jag smaskar på kesella och hallon till latten, mums!

Skön söndag på er!

















1 kommentar:

Anna S sa...

Synd att du inte fick mer sålt. Det verkar knepigt att bli av med kläder på loppisar. Jag har också testat.

Må så gott fru fina ljuslyktor :).

Kram