onsdag 6 april 2011

Rosor på kind

Nyss hemkommen från en 40 minuters PW med bästa Jessika. Härlig luft ute och så blir man så härligt rosig om kinderna efteråt! Har precis duschat och myst med lillprinsen innan han ska i säng sen blir det soffhäng framför Arga snickaren och Grey´s Anatomy.
Jag och Peter har börjat planera för vår altaninredning. Funderar på att förändra ganska mycket både med färg och möbler. Fick en hel del inspiration på Ikea i måndags och hoppas att våra planer går igenom!
Ooops, nu har Halv åtta hos mig börjat ser jag, ses imorgon!



2 kommentarer:

Anna S sa...

VAd duktig du är Veronica, som verkligen tagit tag i det där med ett hälsosammare liv.
Jag borde ta efter...

KRam

Cattis sa...

Håller helt med föregående talare... Är duktig ibland
o sen brakar det o blir mer onyttigt mitt i veckan!! Hmmm
måste skärpa mig o det är det jättebra att inspireraras av andra som är sååå duktig som du.. :)

Ha en underbar helg!
Kjamis Cattis