måndag 9 maj 2011

Tillbaka till verkligheten!


Ja, vilket härligt dygn jag hade i helgen! Mammabloggalan var toppen och det var såååå roligt att få träffa några av alla dessa goa bloggerskor in real life! Har ju också lärt känna ett gäng "nya" mammor också och det ska bli härligt att få fortsätta följa dem på deras bloggar. Hade gärna stannat ett dygn till och hängt vidare med dessa underbara tjejer och jag längtar redan till nästa års gala! 

Idag var vardagen tillbaka igen och vi har haft Camilla med barn på besök. Kaffe och lek ute i sommarvärmen är en kanonstart på veckan!


Här kommer lite pics från helgen, önskar att jag hade fotat mer, men hoppas att jag får kopior från gänget!




Lunchmingel! Malena, jag, Sofia och Erika!







Snygga chicks på väg till middagen!



Mysiga gravida Mia och två sprallisar, Petra och Sofia!


Fler goa och snygga mammor!




Ett gäng tröttisar dagen efter!


Moi!


7 kommentarer:

MammaMia sa...

Vad kul att se bilder från helgen. Längtar redan tillbaks, främst till er underbara tjejer!

Malena sa...

Va snygga vi var allihopa! ;D
Å du blev så otroligt fin i sminkningen! Nu får du öva på sotat!

Ja att åka dit på fredagen vore väl något! :)

Så roligt att se dig i verkligeheten!

Kramar!!

Bella sa...

Så kul att få se bilder ifrån mammabloggalan och så fina var :)

Hoppas du haft en bra start på veckan

Kramar Bella

SOFIA sa...

vilka fina bilder... längtar redan tillbaka till ert sällskap... så kul att få lärt känna dig... och få följa dig här på bloggen ..

KRAM!

Hem och Lycka sa...

Låter kul, vad fina ni var!

kram Mia

Mrs Small Town sa...

Hej Veronica,

Vill bara titta in till dig och tacka för en sådant trevligt sällskap på galan :-)

Kul att få se så fina bilder från galan. Själv knäppte jag typ 5 kort totalt... Lite synd, men jag får frossa i de andra mammabloggarnas fina foton.

Det var jätte kul att få se dig live ;-) och du är överlägset den snyggaste 5 barnsmamman jag träffat!

Kram
Sara Small Town

http://smalltownstyle.blogg.se/ (Hus&hem bloggen)
http://smalltownlife.se/ (Den mer personliga bloggen)

FruSofie sa...

Hej Veronica!

Visst var det du som kom fram till mig under Söndagen när jag knappt fick fram ett ord?!

Tråkigt att vi inte kunde prata men säger nu att du var så vacker =)

Hoppas du hade en härlig helg, Kram