måndag 16 maj 2011

Jag och Paolo

God morgon! Vaknade ni upp som jag till spöregn? Verkligen superduperkul...
Killarna har lovdag från skolan så det var ganska skönt att bara ligga under täcket och lyssna på regnsmatttret mot altantaket. Ingen väckarklocka som ringde och ingen stress idag!

Isac sover än och Lucas ligger i vår säng och kollar på barntv, så jag tänkte passa på att ha en dejt med Paolo Roberto. Fick en dvd med i senaste numret av Topp form och tänkte att en kvarts träning ska jag väl kunna få till.
Sen drar jag och kidsen till min syster och grattar en av kusinerna som fyllt år och såklart ska vi snusa på bebiskusinen!


1 kommentar:

Malena sa...

Va duktig du är! :) Heja heja!

Kommer du till Uppsala något framöver?

Vore ju kul om du kunde komma in en kväll/helgdag så kunde vi ses alla tre, Sofia , du och jag! :) (eftersom Sofia jobbar)

Kram!