tisdag 3 maj 2011

Min stund

Njuter just nu av min lugna stund! Har lämnat barnen i skolan och på dagis och Isac tar sin förmiddagslur. Victor lämnade jag i morse redan vid 7:15, då han ska åka på en klassresa till Öland i ett par dagar. Lite känslosamt var det när jag kramade om honom, men han ville bara kliva på bussen och sätta sig med polarna. Småpinsam mamma, eller?

Tar min första latte som är den godaste på heeeela dagen och har datorn med mig till soffan, mmm, jag njuter! Har t o m tänt en massa ljus fast det är strålande sol ute, men vad sjutton, jag fryser ju! Ingen värme ute idag heller.
No plans idag, men håller på att planera lite med kläder och sånt inför Mammabloggalan på lördag. Har en klänning, men klurar lite på skor...

Ha nu en fab tisdag!




6 kommentarer:

Petra sa...

mysigt med sol alltså,här snöar det idag så irreterande,jag ska plocka fram mina fårskinnstofflor tro jag ;)självklart ska jag rösta på DIG kram

Hemma hos Katta sa...

Grattis till er Filip, lite i efterskott! =)

Vad roligt det ska bli i helgen, ser fram emot att träffa dig!

Ha en fin dag! Kramar K

Malena sa...

Men raring! Svarade på bil/tågfrågan i ditt inlägg om Gina Tricotjeansen! :D Men här kommer det igen: Jag tar bil. En till tjej åker med från Uppsala. Du får gärna åka med om du vill!

Huwa! Det där med skor ja.... Jag har inflammation i båda mina knän nu och haltar som en gammal tant och det blir värre när jag har klack. Kommer se ut som att ajg inte alls kan gå i klackar!! Får nog boka tid hos doktorn imorgon med detta spektakel i knäna!

Fröken Isakson sa...

Hej, vilken mysig blogg du har :D kram Linda

pillan sa...

Mysigt:) Är allt packat och klart inför galan nu...? Kul att läsa hos "alla" med diverse klädbrydderier inför helgen;)

Kramis P

Malena sa...

Hej!

Försökte hitta någon mailadress till dig här på bloggen men hittar inte kanske jag bara missat den?
Du kan hitta min på bloggen om du vill maila ditt nummer och jag kan maila mitt ifall att du vill åka med på Lördag

Hoppas att du får en fin dag!