fredag 27 maj 2011

Hej regniga fredag!

Inge roligt väder idag... regn och rusk! Men, men det är ju fredag!
Jag och småkillarna ska nu strax till en trevlig lek/fika dejt med två mammor plus barn. Sen måste jag förbi bibblan och hämta en bok som jag beställt och så ska jag hämta ut ett gäng paket med lite spännande innehåll!
Fredagens blev en tunika från Only och tunn kofta från HM. Blev så glad att jag hittade på mina superfina uggleörhängen som jag totalt hade glömt bort. Köpte dom för några veckor sedan på Gina tricot!
Helgen är på ingång!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en bra dag! Här blir vi väl inne några dagar till med prickigt barn. Hoppas vi kan ses något nästa vecka!
Trevlig helg!
Kram/Camilla

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma" sa...

Visst är det härligt med helg!!! Älskar fredagar! Du.... Tack för komplimangen om mitt hår! Trivs jättebra i färgen, var svarthårig i 12 år innan. ;)

Kram på dig!