torsdag 26 maj 2011

Min bebis!

Det slog plötsligt idag att min lillprins börjar bli stor! Sista halvåret har gått så fort och han börjar ju bli en liten pojke snart. Sista gången vi har en liten i familjen, fast han kommer nog alltid vara vår "bebis" ändå.
Samtidigt så känner jag (vi) att det är så skönt nu när han blir större också. Det blir enklare och roligare på ett sätt! Älskar verkligen bebistiden, men för första gången i mitt liv har jag fått känslan av att jag verklighen inte vill ha fler barn.
Har liksom gjort mitt och nu ska vi bara njuta och ta hand om våra djupt älskade och superfina grabbar! Varje dag med er är de bästa i mitt liv!
I looooooove my kids!!!






5 kommentarer:

Caroline sa...

Charmig liten påg det där :)

Annas inspiration sa...

Sötisen :-)
Även om det är underbart med små, måste det ändå vara skönt att veta att det är klart...Själv vill jag gärna ha en goding till lite senare..

Kramar i massor

MM sa...

Det där e min Isse-Bisse-Bus! <3
Han börjar verkligen bli en lill-Filip!!!
Alldeles för länge sedan sist, hög tid att ses!
Kram!!!

Petra Bloggar sa...

men gullungen <3 skönt att känna sig "klar". Det har varit lite den känslan jag har haft hela tiden innan vi bestämde oss...att man är osäker på om man orkar men samtidigt inte känner sig klar! Jag hoppas att det känslan ska komma till mig sen också...men först bara MÅSTE det bli en till! ;-)

KRAMAR i TUSEN!

Annica, mamma till 6 troll sa...

känner exakt samma sak, jag e klar=)