söndag 29 maj 2011

Söndagkväll hos oss

Japp, då var det snart slut på helgen som har svischat förbi i vanlig ordning. Skönt är det dock att veckan som kommer blir kort. Med kommande röda dagar + en klämdag så blir det en 5 dagars helg snart!

Söndagen har till stor del ägnats åt fotboll då Filip hade sitt första poolspel idag och det tog nästan en halv dag. Sen hem och snabbt iväg för en morsdagsfika hos svärföräldrarna!
Är riktigt trött idag känner jag så det blir nog en tidig kväll för mig. Orkade inte ens laga mat så det blev hämtpizza till söndagsmiddag.

Fick två fina presenter från mina kära imorse! En jättefin vit klocka som jag har suktat efter länge och en ursöt liten bok med en massa fina citat om just mammor. Hade absolut nöjt mig med extra kram eller kanske en teckning från barnen, så jag blev verkligen superglad för dessa saker!
Ha en fortsatt skön söndagkväll! 



3 kommentarer:

Anna S sa...

Vilken snygg klocka!!
Förstår att du blev glad!
Kram

pillan sa...

Jättesnygg klocka!! Hämtpizza e inte så dumt ibland;)
Kram P

johanna sa...

En sån klocka har ja med, fast en rosa..i love it. Men jag har den sällan, vll inte ha den när jag jobbar, är rädd för att repa den.
Vilka vackra barn du har!!!!
Hoppas du fått en fin start på veckan..
Kram