tisdag 17 maj 2011

Lite vitt på väg...

Happy, happy mama här hemma nu! Har budat hem ett par nya helvita Converse från Tradera som är såååå snygga! Mina klassiska vita har hängt med i säkert tre-fyra år nu och går inte att få rena längre. Fortfarande hela och får väl duga till extraskor i alla fall!

En vit sak till som är på väg hem till mig är en vit iPhone 4! Ville ju egentligen ha en vit när jag skaffade min 3:a, men det fanns inte då. Tycker inte att kameran är så bra på min gamla, så det ska bli spännande att få se vad 4:an kan prestera!
Nu kör vi kväll här med nyduschade barn och snart soffläge framför Äntligen hemma och DH.
Imorgon har vi en födelsedag här i huset...


Snart i mina händer...







Snart på mina fötter...


4 kommentarer:

SOFIA sa...

å, vilka fina converse... Min sambo Niklas har en iphone 4 och tycker att kameran är mkt bättre än på 3:an :-) .. så en vit sådan kommer du nog trivas jättebra med ..

ja, en date får vi styra upp snart.. en söndag kanske??.. KRAM!

Erika sa...

Ladda hem camera+, den kostar 15 kr tror jag men den är riktigt bra och många roliga effekter! =) Den vanliga kameran är helt okej den med! =)

Åh jag vill också ha ett par vita converse. De passar tamejtusan till allt! =)

Hoppas ni får en bra dag med födelsedagsfirande imorn! Kram!!

Anna S sa...

Det var inte illa! Vita Converse OCH en vit iPhone. Det går bra nu, hihi.
Mina vita Converse var förstora. Beställde nya. De var för små. Buhuuuu. Tur jag har mina vita Fred Perry!

Ha det gott!
Kram

Malena sa...

Åh va roligt att du vann budet! Riktigt fina!! :)

Kul med Iphonen också! Ville också ha en vit sån men den fanns ju inte i vitt från början så då blev det en HTC istället (som ju iofs inte fanns i vitt heller!)

Har hört att kameran ska vara något bättre mne ändå inte topp. Min är hyffsad bättre än Iphoones iaf.

Snygg är den då iaf! :) Å bra på andra sätt!

Ktramar!!