fredag 13 maj 2011

Sommar i vardagsrummet

Har nu hållt på och fixat i vardagsrummet och det förvandlades till sommarskrud! De vita soffklädslarna klädde vi på för ett par veckor sedan och nu har även de turkosa gardinerna kommit upp. Hade ju det så förra sommaren och var så nöjd med det. Och jag är en turkoslover!
När jag hämtade killarna idag så hittade jag hägg som hade börjat slagit ut och jag älskar den doften! Så synd bara att blommorna slår ut och försvinner så fort. Var tvungen att plocka in några kvistar och ställde dem på byrån i vardagsrummet. Snacka om att det doftar sommar inne nu!

Nu är småkillarna nybadade av Peter och de ska nu i säng. De stora sitter med läxorna och ska strax duscha de också. Sen blir det soffhäng framför tv:n med hejarop för Eric Saade som förhoppningsvis går vidare till finalen ikväll!








4 kommentarer:

SOFIA sa...

åå, ni ser ut att ha det supermysigt hemma hos er.. och dofter av sommaren .. kan nästa dofta det ända hit :-) ..

Kram på dig!!!

Anonym sa...

Så somrigt och fint du gjort! Ser helt underbart ut....och häggen....nu får jag också ut och leta :)

Trevlig helg!
Kram Eva

Anna S sa...

Vad fint och frächt det blev i v-rummet!
Härligt att ha plats för så många soffor!
Stor kram

pillan sa...

Vad fint du har gjort! Härligt fräscht:) Nu när jag är på benen ska jag oxå piffa lite här hemma
Kraam P