söndag 1 maj 2011

The perfect jeans!

Välkommen sköna maj! Hoppas att ni hade en härlig valborg! Solen skiner idag med, men var är värmen? Vi har bara 5-6 grader ute... Brr, om man jämför med påskens värme!

Ville tipsa om ett par supersköna jeans som jag köpte för ett par veckor sedan! De är egentligen ankeljeans, men på lilla mig så blir de perfekta i längd. Snygga, mjuka, stretchiga och har dragkedja längst ner på benen. Jeansen heter Kristen zipjeans och finns på Gina tricot. Helt enkelt the perfect jeans! ( I alla fall för mig!)





Skönaste jeansen, känns nästan
som att skutta runt i tights!


6 kommentarer:

Annica sa...

snygga jeans!

hoppas ni hade det trevligt i går.
kram

pillan sa...

Härligt när man hittar ett par som sitter perfekt!
Ja värmen drog sin kos och veckan såg inte speciellt lovande ut... :(

Kramis P

Annas inspiration sa...

Snygga jeans & jag kan tänka mig att priset var super bra med :-)

Hoppas ni har en fin första maj, hoppas vi ses på galan :-)

Många kramar

Elin sa...

Å vilka fina! Älskar jeans som är mjuka och följsamma typ som tights!

Kram!

Petra sa...

Bra tips där;)ska spana på de nästa gång jag åker iväg o shoppar,ja kallt har det blivit men dock sol idag.kram

Malena sa...

Åh Tack för tipset!

Är ju inte heller så lång så det kanske funkar på mig med!
Töjer de sig? Gillar inte när det blir häng i rumpen! :/

Jag kommer att åka bil på Lördag. En ennan tjej åker från Uppsala åker också med. Du får gärna åka med du också om du vill!

Kram!