tisdag 10 augusti 2010

Vad är det för dag idag...

... vad är det för dag idag? Jo det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Bäst att sjunga själv så det bli gjort! Killarna var inte riktigt sugna på att sjunga för sin mamma i morse, men jag fick kramar och två fina post-it lappar. Det är väl så när man har söner antar jag, hi, hi! Lite mer firande och paketöppning blir det i eftermiddag då Peter kommer hem från jobbet!

Kram!


Två urgulliga lappar fick jag av mina älskade söner!



12 kommentarer:

Milla Holmberg sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag.
Kram Erika

Kärleksallen sa...

Stort GRATTIS till dig!
Kramar Johanna

Grodmamman sa...

Grattis på födelsedagen!
Sådana där lappar måste man ju bara spara, så gulliga!:)
Kram

Anonym sa...

Grattis!!

Hoppas du får en riktigt fin dag.

Sofia

Pillan sa...

Hipp Hurra med champagnesprut och fyrverkerier!
Kram PIllan

Annica sa...

grattis söta syster!!!!!

Petra sa...

GRATTIS vilka söta killar du har som skriver så fina lappar till sin mamma hihi kram

Nina - Glamourmamman sa...

GRATTIS!! Hoppas att du har fått en bra dag!

Kram Nina

Bettan sa...

Nämen gud vilka gullungar du har <3 Stort grattis på din dag!

Kram

Cattis sa...

Grattis på din dag!! Hoppas du har haft en
riktigt mysig dag....

Kjamis Cattis

madde sa...

gud va sött med lapparna =) värmer väl i mammahjärtat kan ja tro!
grattis i efterskott hoppas du fick en bra dag, kram

Malena sa...

Åh! Grattis i efterskott! :)

Hoppas att du fick en fin födelsedag!!

KramaR"