lördag 7 augusti 2010

Regn hos mig

Lördag kväll och det är mys på hög nivå! Regnet smattrar mot altantaket och vi har tänt en massa ljus. Nya urfina lyktor från Åhléns har tagit plats på soffbordet som jag gillar riktigt mycket!

Vi har haft båtvecka här i stan och det hela avslutades med Roslagsloppet som kördes idag. Mina föräldrar och min lillasyster kom ut och tillbringade dagen med oss, alltid trevligt! Hade faktiskt ett litet tidigt födelsedagsfirande av mig också...

Nu myser jag vidare framför Sommarkrysset med kaffe och marknadsnougat, mums!



Smarrigt lördagsgodis!



Söta nya lyktor, 29:- från Åhléns!




3 kommentarer:

Petra sa...

Grattis i förskott då;)här har det vräkt ner regn nu ikväll,supersöta ljusluktor du har köpt kram o ha en fortsatt mysig lördag.

Hemma hos Katta sa...

Supermysiga lördagsbilder! Jättefina ljuslyktor du hittat, alltid kul med lite nya inköp inför hösten...

Visst var nya mama ett riktigt höstnummer!? Älskar när den dimper ner och den här gången tyckte jag dom lyckats super med Josefines styling på omslaget. Hon brukar se så sockersöt i många andra sammanhang...

Ha en fortsatt mysig kväll! Kraam

Anna S sa...

Hihi jag var in på Englas Showroom igår och såg att hon hade exakt likadana lyktor från Åhlens och den där vita ljuskronan bakom :).
FINT!
Jag har likadan krona men modell större. Love it!

Massa GRATTISkramar!!