torsdag 12 augusti 2010

Tappar hår

Åh, vad jag tappar hår just nu! Har alltid gjort det då killarna har varit ca 4 månader, men som med allt annat glömmer man ju så fort. Som tur är så går det över efter nån månad eller så, om jag minns det rätt!
Inte blir det bättre av att en liten skrutt vid namn Isac konstant sliter och drar i mitt hår...
Försökte mig på en dagens av oss två, men jag får bjuda på suddig bild och trassligt hår!

Nu inväntar vi söta syster och hennes barn på fika!








Slita, dra och suga på mammas hår!






En tilltufsad mamma i klänning och brunt
skärp från Lindex!


3 kommentarer:

Annas inspiration sa...

Så söt liten är och du är jätetfin i din tunika.

Ja undrans hur mycket går man kommer tappa...

Ha en fin dag!
kramar

Annas inspiration sa...

Jag menar HÅR :-)

Malena sa...

En tilltuffsad SNYGG mamma i kläning och brunt skäp från Lindex!