fredag 27 augusti 2010

Dagens och sittdel

Hemma igen efter en mysig lekstund med Kristin och Truls som även bjöd på goda våfflor. Skolkillarna är även dom hemma och nu inväntar vi bara pappan i huset! Mina föräldrar och kära syster Victoria med fästman kommer till kvällen och ska vara här över helgen, så jag tänkte slänga ihop nåt gott till kvällsfikat. Kanske nåt med mina vinbär?

Har i alla fall bytt till sittdelen på buggan nu och det gillas verkligen av lillprinsen. Lagom höjd att se allt som händer! Vagnen har ju blivit ännu smidigare nu och den tar ingen större plats, perfekt att dra omkring inne. Bästa vagnen jag har haft!

Glad fredag på er!




Dagens blev blus Indiska, byxor Kappahl och
skor Converse!




Isac diggar sittdelen!

3 kommentarer:

Petra Bloggar sa...

Klart att han vill se sig omkring, sötproppen! :-)

Petra sa...

Jag vill oxå ha en bugga:(
Fina pojkar du har,ha en toppenhelg kram

Anna S sa...

Härligt när sittdelen åker på!
Barnen brukar verkligen uppskatta det!

Fin du har varit idag!

KRAM