torsdag 26 augusti 2010

Lek och bus

Torsdag idag och jag har passat på att röja undan en massa innan dammsugaren åker fram i eftermiddag. Isac sover ganska långa stunder nu och det är så skönt att få lite gjort då. När han är vaken så vill han helst bara hänga på armen och kolla läget. Kortare stunder gillar han i alla fall att ligga under babygymmet och leka! Funderar på att skaffa en gåstol snart, så han får bättre översikt av oss. Har tyvärr ingen sparad efter de andra, men ska kolla runt om vi kan låna av någon.

Har utökat Isacs lilla höstgarderob med ett mysigt velourset från Kappahl, en finstickad tröja och ett gäng ursöta basbodys från HM. Är nu på jakt efter en höstjacka till lilleman och har inte hittat någon som faller mig i smaken än.

Dags att dricka upp kaffet och sen börja hämta barn från skola och dagis!

Tjing!


















1 kommentar:

pillan sa...

Mysigt baby-gym med Tummen va? Har du kommit på nån lösning på frisyren ännu...? Jag tror jag ska dra på min vinterpälsen...kanske koppar hmm får se!
Kram PIllan