söndag 8 augusti 2010

Lite höstnytt till lilleman

En grå och regnig söndag har vi här idag. Hoppas verkligen att solen kommer tillbaka snart. Killarna har 1 ½ veckas sommarlov kvar så det skulle vara härligt med strandhäng innan skolan börjar. Bara att hålla tummarna då eller måste man dansa nån soldans kanske?

Fotade bustrollet i sin nya höstmössa som kommer från Åhléns. Han var mest intresserad av att dra i och smaka på remmen till kameran han, men några bilder fick jag till. Lite annat smått och gott till honom har också inhandlats och det är snart dags att inventera till alla killarna om vad som behövs till hösten!

Snart blir det pizza till middag och senare soffhäng med nån schysst film!

Kram kram!














Sådärja, där satt den!




Kläder från Kappahl!



Och dessa plus mössan kommer från Åhléns!


6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här rensades barnens garderober igår. Sonens blev ganska tom, men nu vet jag vad de behöver i höst i alla fall!:)
Kram

LiSSaN sa...

ÅÅå va fint! Åhlens har ofta väldigt fina barnkläder. Mitt nya häng ; )

Anonym sa...

Men vilken härlig mössa på sötnosen! Och massa andra tuffa kläder har du oxå hittat ser jag. kram

annica sa...

fin fint!
kommer till dig på tisdag om det e ok.


du har en award att hämta inne hos mig!
kram

Malena sa...

Den grå maverick tröjan från Kappahl och rocker mössan från Åhlens har jag också titta på! :)

Men idag ska vi uppdatera oss på pyjamasar istället. han växer ju som bara den den här lille! :

Kram!)

Stine sa...

Vad härligt att shoppa lite, så mycket fint du hittat, bl.a den tröjan som jag inhandlade till min son (pippitröjan i svart) när vi var i Stockholm, den är bara så fin!
/Stine