fredag 20 augusti 2010

Min höstlista 2010

God morgon alla bloggisar!
Fick en rolig utmaning av denna mysiga tjej om att göra en höstlista och jag utmanar alla som vill att göra den. Here we go!


Stilförebild: Jennifer Aniston är alltid snygg!


Din stil i en mening: Gillar allt från bondromantik med volanger och spets till det tuffa och rockiga med skinn och nitar som detaljer.







Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? Mycket HM, men tycker att man hittar godbitar hos de flesta budgetkedjorna. Odd molly har ju oftast riktigt fina plagg också!






Vad inspireras du av i höst? Bloggar, tidningar och folk på stan.



Vad tror du på inför hösten? Maxikjolar/klänningar, spets, oversize tröjor, ponchos, tights med detaljer, snygga koftor, skärp, skinnplagg, ankelboots.







Det bästa basplagget i höst? Jeans och leggings.


Färger i höst? Mullvad, puderrosa, khakigrönt, cognacsbrunt.


Skor eller väska? Älskar båda, men i höst använder jag mest skötväska så jag får väl säga skor då! Klassiska Converse, ett par svarta boots och höga klackar ibland.





En idealoutfit i höst? Åh, kan komma på många! En snygg tunika/klänning, smala jeans eller leggings och ett par fina heels. Stora örhängen och många armband till det!



Do´s and don´ts: Klä dig så att du trivs!

Ditt senaste köp? En spetsklänning från Kappahl.


Tre saker på höstens önskelista? Ett par snygga jeans, ankelboots med kilklack och en blus från Odd molly.








Bilder från HM, Ellos, Haléns, Kappahl, Vila och Odd Molly.

5 kommentarer:

Petra Bloggar sa...

Du har verkligen jättesnygg stil! Bra tips fick du med också :D

KRAM

Nina - Glamourmamman sa...

Kul att du tog dig an utmaningen! Alltid kul att läsa andras listor och bli inspirerad :-)

Ha en fin kväll!

Bella sa...

Åååh, så mycket snyggt du visar, har den puderrosa klänningen från HM i min egen garderob och älskar den, allt det andra du visar är helt i min smak så vilken brs smak du har :)

Ha det gott

Kram Bella

Petra sa...

Helt klart i min smak:)kram o trevlig söndagskväll.

Pillan sa...

Som vanligt har du hittat godbitarna! Min stil mitt i prick:)
Ha de/PIllan