onsdag 4 augusti 2010

En award!


Jag har fått en award av goaste Malena! Tackar tackar för det, jag blev såå glad! Har faktiskt fått den tidigare, men jag avslöjar väl 7 nya saker om mig!

Några förpliktelser kommer med den fina utmärkelsen:

* Kopiera bilden för att visa att man fått den.
* Tacka och länka till den person man har fått den av
* Nominera 7 andra bloggare och länka till dom
* Berätta 7 fakta om dig själv

Jag vill nominera följande härliga tjejer:









Här kommer 7 kanske intressanta saker om mig!


* Jag har väldigt små fötter, oftast storlek 35 men ibland måste jag ha 34:or.

* Hatar småkryp, främst då spindlar men tycker också att maskar och sniglar är hemska.

* Älskar sötsaker, då i form av bakverk, helst hembakat fikabröd.

* Drömde som liten om att få bli sångerska, älskade ABBA och Baccara.

* Gillar att titta på skräckfilmer.

* Är väldigt social, tycker om att träffa nya människor.

* Har två tatueringar, en på ryggen och en på ankeln.


Nu känner ni mig lite mer va´?





5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis till awarden och vad kul att läsa lite mer om dig!:)
Kram

Petra sa...

Men man får tacka:)ska göra den så fort jag får tillfället:)kram kram

Nina - Glamourmamman sa...

Tusen tack!!! Fick samma i förra veckan, men jag kanske kan komma på 7 nya saker :-) Återigen, TACK!!

Kram!

sofie sa...

Tack!! har gjort denna utmaningen längre bak i bloggen någonstans redan hihi=)

Creative Lounge sa...

Tack goding! :) Va snällt av dig!
*GLAD* 7 saker kommer på bloggen inom kort! ;)

Kram från Nolia mässan & Piteå
//Evelina CL