tisdag 3 augusti 2010

Mitt i natta

Här sitter jag nästan mitt i natten och bloggar! Är så mycket annat på gång under dagarna plus att Isac är lite extra klängig just nu. Han vill nästan bara hänga på armen och sover inte så långa stunder dagtid. Sena kvällar har blivit min bloggtid då jag kan få sitta i fred. Men snart är det slut på dessa tider då skola och dagis börjar om två veckor!

Tänkte visa lite bilder från igår då Lucas fick en egen dag med sina föräldrar (och givetvis lillebror då) och vi tillbringade den på Junibacken. Det var perfekt för honom då han är väldigt förtjust i Pippi, Madicken och Emil just nu. Han tyckte det var jättekul där och trots att det var mycket folk så gick det bra!
Gäääsp... Nu är det väl dags att slå ihop mina blå tror jag...
Godnatt!



Bus och kul!







En smarrig fika går alltid ner!



En mycket nöjd kille på väg hem!



2 kommentarer:

annica sa...

åhh va mysigt för L att få en egen dag, det brukar va uppskattat!
ja vi får ta och ses snart tycker jag =)

Anna S sa...

Gosigt med en dag på Junibacken!
Jag har inte varit där i år men Nathalie var där med dagis i våras.

Hade du o mannen det mysigt på middagen?
Kramar