söndag 25 oktober 2009

Dinosar och shopping!

Sköna söndag! En lugn hemmadag i regnruskigt höstväder. Tänkte kanske baka något gott och ha en liten mysig fikastund med massor av tända ljus senare.
Gårdagen bjöd på en häftig show med dinosar och sedan hann vi med lite shopping. Hittade bl.a en urfin tunika i höstiga färger som blir snygg ihop med tjocka strumpisar och en mysig kofta!
Jag har ju den sedan tidigare fast i en mer somrig färgsättning. Ni kanske minns den här?

Hoppas ni får en bra dag
Kram Veronica




Några av dinosarna som vi träffade!



Underbar tunika från Indiska och lite nya tights!


Snygga örhängen och ett härligt body-
butter till bebismagen!

3 kommentarer:

annica sa...

snygg tunika, jätte fina färger!

ses i morgon!
kram

Petra bloggar sa...

Vilken härlig shopping, kan tänka mig att barnen var jublande förtjusa över mötet med dinosarna :-)

KRAM

sand mellan tårna sa...

men det är ju helt sjukt!!!!! Jag stog verkligen och fingrade på den tunikan för bara några timmar sedan, jag var väldigt sugen, men så hängde jag tebax den då jag tänkte att den i sommarvarianten använde jag bara typ 2 ggr. Om koftan fick följa med hem?? Den grå!! Japp!!! Den är såååå snygg!

Nu är jag helt slut efter all shopping.

Kram L