måndag 5 oktober 2009

Mysiga måndag

Ny vecka igen och hösten är verkligen här. Igår kväll var det riktigt höstrusk med kraftigt regn och blåst. Idag har det blåst lite grann, men solen skiner så vi har varit i lekparken och lekt halva dagen med en vän och hennes son. Invigde min mysiga höstjacka idag och jag är mycket nöjd med den! Upptäckte dock i helgen att vinterjackan som jag hade förra vintern är för trång redan. Jag växer inte bara om magen, utan även om höfterna! Det har jag aldrig märkt under de förra graviditeterna. Gahh! Hur ska detta sluta?

Kramelikram ♥♥♥






Ny höstjacka och nya boots!


3 kommentarer:

annica sa...

här har vi oxå lekt i parken, mysigt!
du , snygg jacka, e den från hm, i sånt fall så har jag en lika dan.
Det e väl dags för ul snart va?
spännande och se vad det e för liten som gömmer sig där inne, moster tror på att det e en tös!

kram

Grodmamman sa...

Kanske är det en tjej där inne den här gången då!:)
Kram

Anonym sa...

Hej en fråga bara vad har du köpt din fina jacka??
Hälsningar Rebecca