söndag 11 oktober 2009

Dagens middagstips!

Biokväll igår och vi hade det så mysigt! Fika på stan, god middag och sen en mycket bra film, "Flickan som lekte med elden". Böckerna är ju helt suveräna, men jag tycker att filmerna har blivit riktigt lyckade också. Så nu ser vi fram emot den sista filmen i trilogin!
Nu har vi precis avslutat en mycket god middag som jag tänkte dela med mig av. En superenkel och jättegod rätt med fläskfilé. Perfekt helgmat tycker vi!

Ha det gott!
Kram Veronica







3 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Det lät gott! Ska jag absolut prova ngn dag.

Vi har ätit köttfärslimpa vilket också är smarrigt. L gick just ut och gick och jag ska ta en promenix med V snart.... imorgon är det jobbardags igen!

Ha en fin söndagskväll.... Kram

Noga Utvalt sa...

Hej där!

Vilket smarrigt recept! Tänkte prova detta till helgen!
Lovar att återkoppla till dig efter!

Ha en fin måndag!
Kram Nadja

Kärleksallen sa...

Hej!!!!
Jag gillar din blogg så mycket och är inne flera ggr om dan... Får jag länka dig?
Mvh Johanna