onsdag 7 oktober 2009

Höstblommor

Lite nya höstblommor har fått tagit plats i hemmet. En fin orkidé i vardagsrummet som blev en sån härlig färgklick i hörnet mellan sofforna. Har ju mycket svart-vitt annars och då är det kul att få in nån färg lite här och var! Sen köpte jag ljung och silvergirlang och planterade i svarta krukor som står vid trappen. Dekorerade med fuskäpplen som jag senare tänkte byta ut till små prydnadspumpor. Älskar verkligen höstens färger!

Sen fick jag en fråga om min gröna jacka så jag visar den igen. Den finns på H&M, både på nätet och i butik och kostar 699:-. Jag stortrivs i min!
Snart dax för lunch, magen kurrar!

Kramelikram










Jacka från H&M, 699:-


5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Kanonsnyggt, fint med svartvitt!

kram

Annica sa...

mysigt med höst fint1
jo en sån jacka har jag me köpt fast svart, jätte snygg!
kram

Anonym sa...

Superfint min rara vän .... nästan så jag får lite bloggabstinens ... men jag har en paus!

Kram.... See ya tomorrow!

Stjärnor & Champagne sa...

Suck ja OM har sååå mycket fint men hutlösa priser håller med. Svart och vitt ja, här håller hela mitt hem på att förvandlas till det. Men fint med färg som omväxling...Ha det gott.

Kram Anne

Noga Utvalt sa...

Åh vad fint det blir med både orchidéen och utekrukan!
Jackan är jättefin, jag har den kortare varianten av denna modell!

Kram Nadja