fredag 30 oktober 2009

Partytime!

Fredag idag och ikväll ska vi på fest! Hittade min partystass härom dagen och jag vart så nöjd! Det första plagget jag provade passade perfekt, mycket skönt med tanke på att jag har en mage som börjar puta ut rejält! Efter en eftermiddagsfika med killarna, så har jag precis duschat och ska nu göra resten av piffingen. Kanske får ni en bild innan vi går...

Happy friday!



Inga drinkar för mig, laddar med kaffe istället!


Klänning från Vila med plats för magen!


Ett par av dessa blir det ikväll!


2 kommentarer:

annica sa...

jätte snygga kläder, hoppas man får se en bild med klänningen på.
kram och ha en trevlig kväll.

Anonym sa...

Hej Veronica!

Jag läser din fina blogg varje dag och tycker jättemycket om den.

Skorna och stövlarna är verkligen toppenfina och jag hoppas du inte tar illa upp om jag frågar var dom är köpta.

Har länge letat efter nåt liknanade och när jag såg bilden kände jag direkt att det är såna jag vill ha.

Hoppas ni får en toppenkväll på festen!

Tacksam för svar.
Hälsningar Eva