fredag 23 oktober 2009

Idol goes Rock!!!

Ikväll har Idol rocktema och jag längtar! Är ju själv en rocker i grund och botten, så detta är mitt absoluta favorittema i Idol. Jag gillar ju Erik bäst och han har verkligen en riktig rockröst! Dessutom så ska han sjunga en av mina favoritlåtar från 80-talet. Jag kommer att sitta bänkad framför tv:n!
Som av en händelse så kör även jag lite rocktema idag med några schyssta armband. Det är riktigt snyggt att ha många och att blanda lite olika favoriter som man har! I like!

Imorgon ska vi åka till Globen och kika på "Walking with dinosaurs". Killarna är laddade till tusen!

Ha en fab friday och rock on!!!
♥♥♥



Mina favoriter i Idol!



Rock´n roll även på mig!

2 kommentarer:

annica sa...

ja ta och fundera ut en dag som ni kan komma, tisdag och onsdag e lite trångt för oss, men de andra dagarna går fint.
kram

Stjärnor & Champagne sa...

Dom är skit bra.....Rock är kanon. Jag gillar ju Erik. Ha det såååå kul i Globen.Maila mig adressen....

Kram Anne