lördag 31 oktober 2009

Dagens och nästan gårdagens!

Festen igår var fylld med god mat, många goda vänner och bra musik! Hann ju inte fota mig igår innan vi for iväg, men jag visar vad jag valde att ha på mig. Det vart riktigt snyggt och lite rockigt!
Idag är det som sagt Halloween och pojkarna ska klä ut sig till kvällen. Jag tänkte gå med dom på en liten "bus-eller-godis" runda senare hos några av våra vänner! Myskväll väntar sen när vi kommer hem!

Eva, skorna och kängorna jag visade igår, kommer alla från Skopunkten!


Go´lördag på er!
♥♥♥



Tunika från Lindex, kjol från Indiska!



Igår vart det klänning från Vila, skinntights från Gina Tricot,
skor från Skopunkten! Till det diverse bling-bling och lockar i håret!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!

Tack för ditt svar!

Jättekul att ni hade en trevlig kväll. Önskar dig o din fam en mysig fortsättning på helgen.

Ha de gott!
Kram Eva