söndag 25 oktober 2009

Pojkrum

Idag har jag passat på att städa och plocka undan en massa i Filips och Lucas rum. L sover inte där än, men vi ska köpa en ny säng åt honom snarast så han kan flytta in helt. Spjälsängen behöver ju ett annat litet pyre i mars! Passade på att fota lite i rummet nu när det var så välstädat och då hängde Lucas på med sin "kamera". Sådan mor, sådan son hi,hi!

Nu väntar min första kopp kaffe och världens godaste äppelpaj!

Puss ♥♥♥




Fin väggmålning gjord av stolt mamma!




Syns det att Lucas gillar traktorer?


Klick-klick!


Filips favoriter!


En liten fotograf in action!

En mysig myshörna!





4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Tunikan är jättefin, jag har den i färgställningen som var innan den som du och Linda har. Den här är ju perfekt för höst och vinter, måste checka....Vilka häftiga dinos. Väggmålningen är verkligen fin, vad bra gjort. Tack för mail, skickar imorgon.

Kram Anne

MM sa...

Åh min lilla älsklingskille!!! Pussar från M

nadia sa...

Fint barnrum! Det påminner lite om våran lillkilles rum. Nu ska jag kika vidare på din blogg, har precis hittat hit och tycker att det verkar mysigt här. /nadia

Anonym sa...

Jättefint rum!
Vill göra likadant i min 4 årings rum.
Hur gjorde du mall till målningen av borgen för att få det rakt och så. Har du tips så mottages det tacksamt!
/Camilla