lördag 17 oktober 2009

God morgon lördag!

En mysig frukost är precis avklarad och barnen leker för fullt. Har sovit som en prinsessa i natt och hade även lite sovmorgon. Skönt att känna sig utvilad och laddad för en ny dag! Var ju på Ikea igår och kom som vanligt ut därifrån med en kasse i handen. Inga julsaker hade kommit in än, men tydligen så kommer dom under nästa vecka. I år ska det vara mycket rött, svart, vitt och grönt som tema. Traditionella färger, det gillar jag. Längtar verkligen tills man får titta på kollektionen!
Idag är det riktigt trist höstväder, så ska vi nog ta och hitta på nåt hela familjen!
Önskar er en härlig lördag!

Kram Veronica



Lite smått och gott från Ikea, löpare
från Hemtex!


Vacker tvåstänglad orkidé, 129:- Ikea!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är super nöjd med mina inköp oxå! Det gåt så lätt att shoppa när man är med dig! Kram Helen

Anonym sa...

Mugggarna finns hos mig, krukan finns hos mig, ramarna finns hos mig, men inte löparen..... hihi

kan bara hålla med Helen, att shoppa med dig går så lätt!

Kram L