lördag 29 augusti 2009

Lördagkväll




Så här ser det ut hemma just nu. Idag har vi varit på ett mysigt litet dop av en liten kille vid namn Leon och nu har vi precis käkat gott ute på altanen. Det är alldeles lugnt och stilla ute, en mysig sensommarkväll! Killarna sprang just ut och ville hoppa lite studsmatta innan det är dags för lördagsgodiset. Jag tänkte nu slå mig ner och titta på sista biten av "Sagan om ringen" som vi spelade in igår. Orkade inte se hela då, men vill ju fortsätta med nr 2 i trilogin som kommer i kväll. Är jag den ende som inte sett dom filmerna än??? Ja, ja, bättre sent än aldrig!

Ha en mysig lördagkväll!
Kram Veronica




Min dopstass!


Lucas mumsar!



Victor och Sebastian posar!
(Filip ville som vanligt inte vara med på bild)




5 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Jag har inte heller sett de filmerna.

Ikväll blir det män som hatar kvinnor filmen.

Kramisar!

Grodmamman sa...

Här är en till som inte sett de filmerna!
Kram

Nettan sa...

Jag har sett dem alla =)
De är så fina dina grabbar !

Kram Nettan

Petra bloggar sa...

vad fina ni är, allesammans!

Stjärnor & Champagne sa...

Jag har inte sett dom...Ja nu är sommaren slut tyvärr. Ni är så fina i era Indiska tunikor. Den är jättesnygg. Jag har ju haft lite bloggtorka och har missat det stora på din blogg. Men nu har jag läst lite och jag förstår att du har något litet i magen. Stort GRATTIS från mig...

Kramkram Anne