lördag 8 augusti 2009

Chilla på altanen

Idag har det varit Roslagsloppet här och vi har varit ner på stan och kollat. Mina föräldrar och min moster med man var här och fikade först. Trevligt som vanligt! Senare på eftermiddagen så fick vi barnvakt och då passade vi på att gå ut och äta, bara Peter och jag. Det var såklart supermysigt och vi åt jättegod mat! Har varit pigg och mått bra idag så då gäller det att passa på att äta, ha ha!
Sen när vi kom hem så chillade jag och Lucas på altanen. Det är så underbart och skönt där på kvällarna. Lucas var så gullig, han kände på min långklänning och så kallade han mig "sessa"! Åh, han vet redan hur man charmar tjejer!

Nu tänker vi fortsätta vårt lördagsmys!
Puss och kram ♥♥♥




Piggare mamma idag!



Pussgroda!










Vår härliga altan i kvällssolen!



3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Är så avundsjuk på er härliga altan!:)
Vi var på Vattenfestival här i stan igår, så vi hann inte njuta av värmen på vår altan.
Kram

Anonym sa...

Finfina bilder!

Ses snart, hoppas du orkar stanna över kalaset!

Kram L

annica sa...

ja må hon leva ja må hon leva!!!!!!
grattis gumman!!!!

kommer inte i dag, som du kanske förstått, men jag ringer dig sen så bestämmer vi nått.
puss och kram