onsdag 19 augusti 2009

Pigg onsdag

Känner mig riktigt pigg och som "vanligt" idag! Mycket skönt, för igår låg jag däckad hela dagen. Jag har börjat plugga på distans också. Ska gå en kurs i två terminer framåt, Ekonomiassistent med löneadministration. Det verkar kul i alla fall och så har jag nåt att pyssla med fram till bebisen kommer!
Jag och min nya kompis Canon har börjat att lära känna varandra också. Idag har vi fotat lite detaljer i köket och det är sååå roligt att ha en sån fin kamera! Hoppas på att lära mig mer om den så småningom.
Tänkte ha en liten tävling också för att fira att bloggen har haft över 12000 besökare. Lägger ut tävlingen ikväll!

Ha en underbar dag!
Kram Veronica



























3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul med ny kamera!
Snygg lampa sist också, vi har en likadan i köket!:)
Kram

Nettan sa...

Kul att du blivit polare med Canon, fina bilder har du tagit med !

Kram Nettan

Kärleksallen sa...

Jaha va roligt... jag frågade maken nyss och hans svar var: Ja han e riktigt hedlig! Världen e bra liten! Grattis till ett helt nytt kameraliv. Jag klarar mig inte utan min Nikon! Ha det bra! Kram/Johanna