torsdag 13 augusti 2009

Jag ger upp!

Sista dagarna på Peters semester och barnen börjar skolan och dagis nästa vecka. Är sommaren redan slut? Ja, ja, vi har i alla fall haft ett bra sommarlov trots lite illamående och trötthet från mig.!
Igår var vi på Ikea och köpte nya soffklädslar. Jag ger upp de vita nu! Dom är så solkiga och ofräscha hela tiden! Vi hinner precis tvätta dom och sen börjar det dyka upp lite fläckar här och var. Inte så konstigt kanske med 6 personer och 2 katter i huset. Men jag sparar dom givetvis och kanske dom får komma fram till julen igen! Nu har vi i alla fall köpt svarta soffklädslar, det blir nog snyggt också!


Hittade lite underbara inspirationsbilder från danska designern Tine K:s privata hem. I like it a lot! Se och njut, det gör jag!

Kram Veronica











Bilder från Tine K!


Inga kommentarer: