tisdag 11 augusti 2009

Min nya kompis!

Jippie! Jag har blivit med systemkamera! Det är nog en av dom finaste presenter jag nånsin fått och jag blev så lycklig när jag öppnade paketet från alla mina älskade killar! Dom hade gått och köpt en fin systemkamera till mig, och det var precis vad jag önskade mig. Men jag trodde faktiskt inte att jag skulle få någon för den kostar ju en hel del. Så tack, tack, tack igen, my lovley boys! Och tack för alla gratulationer från er som kommenterade både till födelsedagen och till bebisen!

Hade i alla fall en underbar dag med kära vänner, släkt, mycket fina presenter och god tårta! Tack också till er som kom och förgyllde min dag!
Idag har jag varit ganska trött och då mår jag sämre, så nu ska vi slänga oss i soffan och titta på en familjefilm. Skönt och mysigt för det spöregnar här just nu.

Simma lugnt! ♥♥♥




Min fina nya kamera!





Mycket annat fint fick jag också!



1 kommentar:

Grodmamman sa...

Förstår att du blev glad! Skulle också vilja ha en ny kamera, men som sagt, de kostar ju en del!:) Fast jag fyller år i september, får sätta upp detta på önskelistan!:)
Kram