lördag 22 augusti 2009

Stövelväder

Idag har jag och Sebastian varit på fotboll då hans lag skulle spela poolspel i Gimo. Det fullkomligt öste ner regn ända fram till sista matchen, sen kom solen äntligen fram! Laget kämpade på och ingen klagade, men det är väl för att dom älskar att spela! Väl hemma var det bara att hänga kläder och skor på tork i solen. Imorgon är det Victors tur att spela match hemma och väderkartan har lovat fint väder!
Vi har precis mumsat på grillad mat och nu tänkte jag slänga ihop en blåbärspaj! Tror nog att illamåendet börjar ge med sig...

Ha en underbar lördagkväll!
Kram Veronica














3 kommentarer:

Petra bloggar sa...

schnygga stövlar, typiskt att det är väder för att använda dem bara :S

Korgen har jag köpt på 2 fröknar som ligger innan färjan till Lysekil, tyvärr står det inte vad det är för fabrikat på den så jag vet inte vad jag ska tipsa om...

Hur mår du i graviditeten? :-) för övrigt en underbar nyhet, jag tycker att det är så underbart kul särskilt med tanken på att du redan har 4 barn innan... visst är barn underbara. jag har gärna haft fler men är dödligt rädd för graviditeter som har varit rena helvetet för mig... är du en sån där lycklig en som vandrar på rosa moln eller är du som jag gissar en liten superwoman?

wiiiiie! jag är helt dölycklig för din skull :D

Stor kram

Grodmamman sa...

Snygga stövlar!
Skönt att du verkar må bättre! Vi hade lite problem innan vi fick sonen, så jag var glad när jag mådde illa när jag väntade honom. Då sa min bror "fattar inte, här ska man må illa och spy och sedan ska man vara glad åt det!?!"
Kram

sand mellan tårna sa...

Gokväll....

Den filmen var såååå bra! har just avslutat baksmällan, och nu ska jag krypa ner i bädden och avsluta boken. Har väl ca 20 sidor kvar av Stiegs första.

Blåbärspaj lät så gott!

Hoppas vi kan ses i veckan, det var så mysigt att vara i parken och mumsa kaffe!

Natti Natti.....