fredag 7 augusti 2009

Hemma och hemlis!

Home sweet home! Göteborg i all ära, men det är skönt att vara hemma igen. Vi har haft det bra och killarna har haft kul! Spenderade en dag på Universeum och en dag på Liseberg och det var sååå mycket folk på båda ställena. Svårt att ta bilder då, för det hamnar en massa andra människor med på bilderna hela tiden. Tänkte visa lite bilder senare! Vi hann också med lite shopping och en middagsdejt med min goa gravida vän Karin och hennes sambo som bor i Partille. Tågresan dit och hem gick väldigt bra med barnen, dom var så snälla och skötte sig utmärkt!

Jaa, vi har ju en härlig liten hemlighet att dela med oss också! Jag har en liten bebis i magen som väntas komma i slutet på mars! Det ska bli så mysigt med en liten bebis i huset igen. Vi visste inte hur killarna skulle reagera, men dom vart jätteglada och ville genast berätta för alla dom känner! Är bara i vecka 8 än, men vi är ju lyckliga och då ska man ju så klart berätta!

Jag mår lite illa och är fruktansvärt trött just nu, men jag vet att det går över snart.
Har nu ett par timmar för mig själv då storkillarna leker med kompisar och Peter och Lucas blev bortbjudna på lunch. Skönt, behöver vila lite nu, så jag ska göra en smarrig smoothie och läsa senaste Mama och sen kanske ta itu med den stoora tvätthögen.

Hörs sen!
Kram ♥♥♥



Smoothie och Mama för en blivande mama!


8 kommentarer:

Maria sa...

Grattis från en som läst länge, men som aldrig har kommenterat!!

//Maria i Luleå

Cecilia sa...

Grattis!!!

Grodmamman sa...

Grattis till bebisen!:)
Blir helt matt när jag läser om er som skaffar både nr 3 och nr 4 osv. Jag har fullt upp med mina två!!:)
Hoppas att illamåendet snart går över, inte kul alls.
Kram

MM sa...

Ännu ett GRATTIS till er alla, så UNDERBART med små under :) Bra att det finns nån som e produktiv, så jag får en bebis att snusa på igen, för egen del verkar det vara ett avslutat kapitel...

TACK för mysig stund idag, det betyder så mycket med VÄNNER som man vet finns där! O så fick jag ju pussa på min lilla goding, även om han var febrig.

Kramar!

sis sa...

välkommen hem sis!!! bra att ni hade det bra i g-borg

va bra att det inte e nån hemlis längre, det e så jobbit att gå och bära på roliga hemlisar, hihihihi

jag hör av mig i dagarna om födelsedagen din.
kram

sand mellan tårna sa...

GRATTIS bästa V

Jag har så stressiga dagar. men snart ses vi!

Kärleksallen sa...

Stort grattis!

Syster Yster sa...

Stort Grattis!!! Mysigt. Kan inte mer än tycka att det är bra att det kommer fler småttingar till världen så jag får något att göra på jobbet...lycka till och hoppas tröttheten och illamåendet går över snart.

Kram
Anette