torsdag 27 augusti 2009

God förmiddag!

Ville bara önska alla en god morgon, men insåg att det faktiskt är förmiddag! Har precis plockat och grejat lite här hemma och senare åker nog dammsugaren fram. Det är så skönt att ha nystädat inför helgen!
Det blev inget ultraljud igår, de tog bara ett rör med blodprov från mig. Jag ska in nästa fredag istället. Längtar! Det blir så verkligt när man får se att det faktiskt är ett litet pyre inne i magen! Visar en dagens idag för att det var så länge sedan, men ni vet ju orsaken till det...

Nu väntar Linda med fikat!

Kramelikram Veronica



Tunika (gammal) och jeans från Lindex.
Halsband gjort av Linda!


1 kommentar:

sand mellan tårna sa...

Hej snygging...... Jag försökte ska du veta, men min volangiga tunika gjorde att jag såg ut att väga 300 kilo och dessutom kan jag inte få med alla kroppsdelar då jag håller i kameran..... *suck*
Imorgon får du fota mig..... *fniss*