söndag 5 februari 2012

Purple rain

Tjingeling alla godingar! Hoppas att ni njuter er söndag så som vi har gjort.
Jag har bara varit inne och gjort det vanliga plocket samt att jag fick vara helt själv en stund på dagen. De andra var ut en sväng och några var hos kompisar, så då passade jag på att fota lite.

Köpte Leva & Bo bilagan igår och bara älskade omslaget! Är en big fan of lila och har ju haft det mer som en höstfärg i vardagsrummet. Men kände för att få in lite färg nu! Så jag tog fram de lila kuddarna och puffade och piffade där i min ensamhet. Underbart och det är då jag trivs som bäst!

Nu puttrar grytbitarna på spisen och vi väntar snart hem två gossar som har varit på fotbollsträning och en som har varit och lekt hos en kompis.
Sen laddar såklart vi för en ny vecka med soffmys framför tv:n!


















2 kommentarer:

Anna S sa...

Jättefint du gjort!!

pillan sa...

Fixelifix... jättefint! Jag hade ju en hel dag på mig igår men jag vet inte den fick liksom bara rulla på, lite strykning, lite bakning, lite träning och vips så var det Wallander på tv:n ;)

Kram P